Gmina Żelazków: ZUMI.pl / Mapa Targeo / Mapa Google / Pogoda w Gminie
strona główna mapa strony kontakt / BIP
menu główne poznaj gminę żelazków o urzędzie rada gminy galeria
Obrazek 3 zRANKING FINANSOWY SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO W POLSCE 2018
Obrazek 2 zPo raz kolejny Stypendia Wójta Gminy Żelazków zostały rozdane
Obrazek 5 zZłote Gody w Gminie Żelazków
Obrazek 1 zGmina Fair Play
Obrazek 6 zOtwarcie boiska wielofunkcyjnego w Goliszewie
Obrazek 4 zUroczystość Otwarcia Przedszkola w Dębem

1234567








 

Jesteś tutaj:

Granty PPGR - dodatkowy nabór!

Dodane przez: Administrator Urzędu Gminy (2022-10-26 13:07)
NABÓR UZUPEŁNIAJĄCY W RAMACH PROGRAMU „CYFROWA GMINA- WPARCIE DZIECI Z RODZIN PEGEEROWSKICH W ROZWOJU CYFROWYM- GRANTY PPGR”
Wykorzystując oszczędności powstałe po przeprowadzonym postępowaniu przetargowym Gmina Żelazków ogłasza nabór uzupełniający w ramach programu „Cyfrowa Gmina- Wparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym- Granty PPGR”.

ZAKRES POMOCY:
Nowy sprzęt komputerowy (laptop) wraz z wgranym systemem operacyjnym o wartości do 2500 zł. Otrzymany w ramach konkursu i przekazany na własność sprzęt komputerowy zostanie przeznaczony do wyłącznego użytku ucznia na potrzeby nauki szkolnej (w tym nauki zdalnej).

ZGŁOSZENIA:
W związku z ograniczonymi możliwościami finansowymi (wykorzystanie wyłącznie pozostałych w programie oszczędności) rekrutacja obejmie ilość 4 sztuk poprawnie złożonych oświadczeń. Ze względu na ograniczoną pulę środków i krótki czas do rozliczenia projektu, decydować będzie kolejność złożenia zgłoszeń oraz ich kompletność.

Zgłoszenia będą przyjmowane w terminie od 2 do 3 listopada 2022 r. w Urzędzie Gminy w Żelazkowie w pok. nr 5 ( biuro podawcze ) w godzinach pracy urzędu. Prosimy nie składać wcześniej dokumentów, nie będą one brane pod uwagę!!!  

Za termin złożenia zgłoszenia uważa się datę doręczenia / wpływu do Urzędu Gminy w Żelazkowie  w/w terminie (również w przypadku nadania za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. lub innego operatora pocztowego).
Zgłoszenia o przyznanie grantu rozpatruje się na bieżąco w kolejności wpływu kompletnych zgłoszeń.
Złożenie zgłoszenia nie pełnego,  zawierające braki skutkuje odrzuceniem wniosku bez możliwości jego poprawy/uzupełnienia!!!!

UPRAWNIENI:
W rekrutacji uzupełniającej mogą wziąć udział:
- dzieci i młodzież spełniające kryteria dokumentacji konkursowej, którzy nie otrzymali wsparcia w pierwszym naborze;
- dzieci i młodzież, którzy od września 2022 r. rozpoczęli naukę w szkole podstawowej lub średniej

Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest spełnienie łącznie następujących warunków:
- uczeń zamieszkuje miejscowość, w której funkcjonowało niegdyś zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwo gospodarki rolnej (PPGR) lub występowało na terenie gminy mienie/nieruchomość PPGR, w tym nieruchomości zamieszkiwane przez byłych pracowników PPGR;
- uczeń jest członkiem rodziny (krewnym w linii prostej, tj. rodzicie, dziadkowie, pradziadkowie/opiekun prawny) osoby, która pracowała niegdyś w zlikwidowanym państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej i zamieszkiwała w miejscowości lub gminie objętej PPGR;
- uczeń nie otrzymał na własność lub w drodze użyczenia, w latach 2020, 2021, 2022, sprzętu komputerowego zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych lub zwrotu kosztów, lub dofinansowania zakupu tych rzeczy;
- uczeń nie otrzymał sprzętu komputerowego w pierwszym naborze PPGR.

DOKUMENTY:
Aby przystąpić do konkursu należy złożyć oświadczenie ( załącznik nr 1 lub 2 )wraz z dokumentacją potwierdzającą fakt zatrudnienia w dawnym PPGR wraz z potwierdzeniem miejsca zamieszkania. Takimi dokumentami mogą być (kserokopie):
- świadectwa pracy,
- umowy o pracę,
- zaświadczenie z KOWR,
- zaświadczenie z ZUS,
- inny dokument potwierdzający fakt zatrudnienia w PPGR,
- kserokopia starego dowodu osobistego z potwierdzeniem miejsca zamieszkania,
- inne dokumenty potwierdzające zamieszkiwanie;

Klauzula informacyjną dotycząca przetwarzania  danych osobowych ( załącznik nr 3 )       
Weryfikacja odbywać się będzie tylko na podstawie zaświadczeń lub innych dokumentów wystawionych przez instytucje organów publicznych. Informacje takie jak zeznania osób fizycznych, nie stanowią podstawy do uznania prawidłowego poświadczenia zatrudnienia w PGR.
W rekrutacji uzupełniającej nie będzie możliwości wyboru sprzętu. Wszystkim wnioskodawcom zostaną zakupione komputery przenośne typu laptop.
Nabór odbędzie się w dniach od 2 do 3 listopada 2022 r. Wypełnione oświadczenia należy złożyć w pok. nr 5 w Urzędzie Gminy w Żelazkowie , Żelazków 138 , 62-817 Żelazków w godzinach pracy urzędu.
UWAGA! Spełnienie warunków programu i terminowe złożenie prawidłowo wypełnionych dokumentów nie jest równoznaczne z otrzymaniem wsparcia.

OŚWIADCZENIE DLA RODZICA/OPIEKUNA PRAWNEGO - pobierz
OŚWIADCZENIE UCZNIA SZKOŁY ŚREDNIEJ KTÓRY OSIĄGNĄŁ PEŁNOLETNOŚĆ - pobierz
ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH - pobierz

 

 

Czytano: 546 razy
kalendarium
Wyświetl kalendarz na poprzedni miesiąc luty 2023 Wyświetl kalendarz na następny miesiąc
PN WT ŚR CZ PT SB ND
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
Zwiń blok aktualności Aktualności
2023-01-25 11:38
Dodane przez: UG Żelazków
mLegitymacja emeryta-rencisty   Od stycznia 2023 r. każdy emeryt i rencista będzie mógł korzystać z...
2023-01-25 11:35
Dodane przez: UG Żelazków
Szanowni Państwo,   Sezon jesienno-zimowy, to okres występowania niekorzystnych...
2023-01-25 08:37
Dodane przez: UG Żelazków
𝐍𝐨𝐰𝐞 𝐬́𝐰𝐢𝐚𝐝𝐜𝐳𝐞𝐧𝐢𝐞 – 𝐫𝐞𝐟𝐮𝐧𝐝𝐚𝐜𝐣𝐚...
Rozwiń blok aktualności
[ZAMKNIJ] Nowe zasady dotyczące cookies. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.